Communicatietrainingen

Sinds 2001 werkt Karen Verbrugge samen met verscheidene trainers in het kader van hun trainingen voor bedrijven : stress- en conflictbehandeling, agressie op de werkvloer, assertiviteit, constructieve feedback, onderhandelingen, evaluatiegesprekken, verkoopstechnieken, klantvriendelijkheid enz.

Ingezet als ‘levend oefenmateriaal‘ (flightsimulator), is haar feedback vanuit het buikgevoel een uiterst interessante toevoeging aan de meer theoretische inbreng van de trainer. Deze manier van werken geeft de deelnemers de kans de aangeleerde theorie onmiddellijk in de praktijk te voélen, waardoor hun bewustwordings- en assimilatieproces sneller actief vruchten afwerpt.

Enkele klanten :

SWIFT, Belgacom, KBC, ING, Proximus, Electrabel, Colruyt, Dreamland, SN Brussels Airlines, Gamma, Heidelberg Cement, Phillips Medical Systems, Delhaize Group, Euroclear, Eurocontrol, PWC Belgique, PWC Luxembourg, Eli Lilly, Multipharma, Banque Nationale, BNP Paribas Fortis, KPMG, GSK, de Vlaamse Overheid, Delta lloyd, Tractebel, Fabricom, Ambassade d’Angleterre, Phillip Morris,  Stanwick Management Consultants, SPF Mobilité, Carrefour, Inbev, Ormit, Astrazenica…

Dankzij haar jarenlange ervaring als rollenspeelster, kan u sinds 2012 Karen ook inschakelen als trainster in bedrijfsopleidingen, gespecialiseerd in interpersonale communicatie.

Voor een afspraak, gelieve ons te contacteren.